الگوریتم گورخر گوگل

الگوریتم گورخر گوگل

الگوریتم گورخر گوگل  (Google Zebra Algorithm) یکی دیگر از الگوریتم های جدید گوگل نام دارد که جهت کیفیت سنجی فروشگاه های اینترنتی طراحی و اجرا شده است.

زین پس فروشگاه های اینترنتی بی کیفیت و تقلبی از دور رتبه بندی در موتورهای جستجو خارج می شوند.

عوامل موثر در الگوریتم گورخر گوگل 

  1. طراحی سایت ریسپانسیو (واکنش گرا)
  2. قابلیت وجود بارکد برای تمامی کالاهای فروشگاه
  3. وجود کوپن تخفیف جهت تشویق برای خرید بیشتر
  4. قابلیت مقایسه کالا با یکدیگر و حتی در سایتهای دیگر
  5. آسان بودن مراحل و روال خرید
  6. وجود قیمت روی کالاها
  7. درج آدرس معتبر فروشگاه

عواملی هستند که گوگل در الگوریتم گورخر خود بسیار به آنها توجه می کند.

الگوریتم گورخر گوگل بسیار می تواند در رشد و افزایش سئو سایت و همچنین رشد کسب و کار و فروش اینترنتی شما نقش بسزایی داشته باشد.

هدف اصلی الگوریتم گورخر گوگل (Google Zebra Algorithm) 

حذف سایتهای تجارت الکترونیک و فروشگاه های اینترنتی بی کیفیت از فضای وب می باشد.

اگه مقالات آموزش رایگان سئو سایت کلید موفقیت را تا بدینجا دنبال کرده باشید، متوجه شده اید که گوگل الگوریتم های مختلفی رو عرضه کرده که اکثریت آنها را بنام حیوانات ثبت کرده که شامل:

و بالاخره الگوریتم جدید گوگل بنام گورخر گوگل!!! 

الگوریتم گورخر گوگل
گورخر گوگل

با همه تفاصیری که تا بدینجا در خصوص الگوریتم گورخر گوگل عرض شد، وظیفه آن زیر نظر گرفتن فروشگاه های اینترنتی و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی است.

هنوز مشخص نیست که الگوریتم گورخر گوگل چگونه صاحبان فروشگاه های اینترنتی را شناسایی می کند.

اما همانطور که در بالا در بند عوامل موثر در الگوریتم گورخر گوگل عرض شد مواردی را عرض می کنیم خدمت شما صاحبات تجارت الکترونیک که با لحاظ کردن آنها در سایت خود می توانید نظر مثبت گوگل و این الگوریتم را برای خود جلب کنید.

  1. قابلیت حذف و اضافه کردن محصول به سبد خرید وجود داشته باشد.
  2. برای هر یک از محصول توضیحات و عکس های واقعی قرار دهید.
  3. محتویات سبد خرید براحتی قابل مشاهده و دسترسی باشد.
  4. سایت از لحاظ کدنویسی بدون مشکل و کمترین خطا باشد.
  5. سرعت بارگذاری سایت بالا باشد.
  6. امکان محاسبه هزینه حمل و نقل وجود داشته باشد.
  7. امکان به تعویق انداختن خرید برای خریداران وجود داشته باشد.
  8. امکان پیگیری سفارشات در سایت وجود داشته باشد.
  9. امکان بازگشت محصول در صورت عدم رضایت خریدار وجود داشته باشد.
  10. امکان پشتیبانی قوی از محصولات وجود داشته باشد.
  11. امکان پشتیبانی آنلاین که بسیار موثر است وجود داشته باشد.
  12. امکان پرداخت در محل و پرداخت آنلاین به آسانی وجود داشته باشد.

ثبت سفارش خرید در پنل خریداران و عدم پرداخت آن هم می تواند گوگل را در بی کیفیت دانستن تجارت و کسب و کار شما مجاب کند. بنابراین باید تدابیری را بیندیشید تا جزو فروشگاه های اینترنتی مورد اعتماد گوگل قرار بگیرید که این به تعداد بالای خرید در ازای ثبت سفارش و ورودی کاربران در سایت بستگی دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “الگوریتم گورخر گوگل

  1. ممنون از مطالب خوبتون . این گوگل هم همش گیر میده ها … از اونور هی ما رو تحریم میکنه و نمیذاره از ابزار های بی نظیرش استفاده کنیم از اونورم هی به بقیه گیر میده .
    جالب بود و استفاده کردم . ممنون

    1. درود
      خوشحالیم که مفید واقع شد.
      بهرحال اینا همش چالش های سئو و گوگل هست که آنرا بسیار بش از پیش جذابتر می کند.
      می تونین از مقالات آموزش سئو سایت ما در نشانی https://keyluck.ir/free-seo-tutorial/ استفاده کنین.
      با ما در کانال تلگرام کلید موفقیت https://telegram.me/keyluckjob همراه باشید.

پاسخ دادن به رایانت فاضلی لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *