آموزش اینستاگرام

آموزش اینستاگرام

اینستاگرام چیست و چرا اینقدر محبوب است؟

اینستاگرام یکی از محبوب ترین سیستم عامل های اجتماعی است با میلیون ها کاربر که هر روز برای ارسال عکس و فیلم برای دوستان خود یا جهان برای دیدن وارد می شوند.

اکثر افراد با اینستاگرام آشنا هستند و با توجه به توجه ویژه دنیا بخصوص در حوزه کسب و کار در اینستاگرام، یادگیری و آموزش اینستاگرام برای افراد علاقمند به فعالیت در این بستر عظیم امری ملزم و ضروریست.

برای سفارش ادمین پیج اینستاگرام با شماره ۸۸۹۹-۱۵۵-۰۹۳۸ تماس حاصل نمائید.

آموزش ثبت نام و عضویت در اینستاگرام

ثبت نام در اینستاگرام هم از طریق اپلیکیشن بسته به نسخه موبایل شما که اندروید یا آی او اس باشه امکان پذیره و هم از طریق خود سایت رسمی اینستاگرام به نشانی Instagram (با ورود به صفحه اصلی سایت هم در پایین اپلیکیشن مروبط به نسخه موبایل شما قرارداده که می تونین دانلود و نصب کنین)

پس از ورود به صفحه اصلی سایت اینستاگرام که تمامی مراحل عضویت بصورت تصویری در ذیل آورده شده به ترتیب پیش می ریم.

مرحله اول: بر روی متن لینکدار آبی رنگ Sign up کلیک می کنیم.

Amozesh Register in instagram 1

مرحله دوم: فیلدهای مربوطه را با دقت تکمیل و در پایان بر روی Sign up کلیک می کنیم.

Amozesh Register in instagram 2

مرحله سوم: مشخصات تاریخ تولد خودمون به میلادی را وارد و در نهایت بر روی Next کلیک می کنیم.

Amozesh Register in instagram 3

مرحله چهارم: کدی که به شماره همراه هنگام ثبت نام وارد کردیم را تایپ و سپس بر روی Confirm کلیک می کنیم.

Amozesh Register in instagram 4

تبریک…. شما به عضویت در سایت اینستاگرام درآمدید و از هم اکنون می تونین از امکانات بینظیرش برای سرگرمی، ارتباط با افراد، رونق کسب و کار، رشد فردی، برندینگ و ……. استفاده کنین.

آموزش اینستاگرام و کار با آن

در صفحه پروفایل؛ در بالای نمایه خود (یا نمایه هرکسی)، نام کاربری، عکس نمایه، تعداد عکس های بارگذاری شده، تعداد دنبال کنندگان در حساب و تعداد دنبال کنندگان را مشاهده خواهید کرد. وقتی شخصی را دنبال می کنید، عکس های او در جریان نشان داده می شوند.

نکات مهم برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای کسب و کار

  • در پست گذاشتن ما باید چیزی از مخاطب بخوایم.
  • کاور پست خیلی مهمه.

باید جوری باشه که مخاطب رو مجذوب خودش کنه (گرافیکی باشه و عنوان تاثیرگذاری داشته باشه)

  • عنوان رو سوالی ایجاد کنین.

برای اینکه این موضوع در ناخودآگاه طرف شکل بگیره که بره دنبال جواب پس مجاب می شه که پست ما رو ببینه تا انتها – هرچه عنوان سوالی تر باشه بهتره و هرچه عناوینش مجهول باشن باز هم موثرتره یعنی در واقع خیلی متوجه نشه که ما چی می خوایم بگین یه کلیتی متوجه بشه و این ایجاد سوال بیشتر کنه که بیشتر ترغیب بشه بره دنبال جوابش. مثال: بجای نوشتن عنوان “روش های بهتره دیده شدن در اینستاگرام” بنویسیم “چطور در اینستاگرام بهتر دیده شیم”

آموزش اینستاگرام و نحوه هشتگ گذاری پستها

بین ۹ تا ۱۲ مورد باشه خوبه – ۵ تای اول عمومی باشه، ۳ تای بعدی تخصصی و در پایان ۳ تای آخر هم اسم خودمون و اسم برندمون باشه (البته این اعداد می تونه کمی کم و زیاد هم بشه)

برای بلاک کردن یک پیج اینستاگرام چیکار کنیم؟

یه گروه تعاملی ۵۰ تا ۱۰۰ نفره برن برای اون پیج ریپورت (وایورلنس) بزنن نه اسپم، چون اینستا به Spam خیلی زیاد گیرنمی ده.

آموزش سئو اینستاگرام

آموزش اینستاگرام و سئو اینستاگرام 

راز مهم سئو اینستاگرام تعامله! امروزه در اینستاگرام اگه تعامل نگیری (لایک، کامنت و..) نمی تونی براحتی در سرچ اینستاگرام بیای بالا.

باید در حوزه خودمون وارد هشتگ های ترند بشیم ببینیم چه افرادی تو اون هشتگ ها بالا هستن. هشتگ های مربوط به پیج خودمون رو بریم فالو کنیم (هشتگ های پرترافیک و شلوغ، هشتگ هایی که ظرف مدت چند ساعت کلی مردم اونجا پست و کامنت می زارن رو فالوو کنیم)

دلیل فالو کردن این هشتگ های پرترافیک اینستاگرام چیست؟

دلیل اول: با این کار اینستاگرام می فهمه که حوزه فعالیت ما چیه.

دلیل دوم: اینکه ما می تونیم متوجه بشیم رقبا در کدوم پیج ها تبلیغات می دن، چون ازین هشتگ های پرطرفدار و پربازدید استفاده می کنن که ما هم اون هشتگ ها رو فالو کردیم و براحتی می شه ردیابی شون کرد.

کسی که تبلیغ دهنده هست می ره هشتگ مرتبط با موضوع فعالیت کاری و پست تبلیغاتی خودش رو میزاره، اینجوری لیست پیج های خوب برای تبلیغ رو هم می شه راحت درآورد.

پیج آموزش سئو در اینستاگرام: instagram.com/mohammadmoradi.seo

برای تبلیغ بهتره برای ویدئوها از ۱ دقیقه بیشتر بشه مثلاً: ۱ دقیقه و ۱ ثانیه که بشه لینک گذاشت بره تو igtv که از سمت گوگل هم نفع ببریم که می شه بحث سئو سایت. حالا این خیلی خیلی بهتره که یه پست تبلیغاتی ما با این اصول و قوانین به حالت دائمی باشه در پیجی که بهش تبلیغ دادیم.

سپس بلافاصله پس از انتشار تبلیغ آدرس مسیر تبلیغ رو برداریم در پینترست درج کنیم (منظور همون لینک igtv) و مزیتشم اینه که خیلی سریع میاد تو نتایج گوگل (کمک کنندست) و برای لینکسازی هم خیلی خوبه.

چند تریک برای افزایش سئو پیج اینستاگرام

  1. هشتگ های شلوغ و درگیر مربوط به پیج خودمون رو فالو کنیم.
  2. با ذخیره کردن پستها به اینستاگرام می فهمونیم که موضوع پیج ما هم همینه
  3. پست هایی که در igtv ذخیره می کنیم لینک دسترسی به این پست ها رو در پینترست اشتراک بزاریم.
  4. یک تا ۲ هشتگ کلمه کلیدی پست رو در ابتدای متن بیاریم.
  5. افراد آی دی ما رو در سرچ اینستاگرام جستجو کنن بدون@ این مهم کمک می کنه که ما راحت تر بیایم اکسپلور

تاحالا براتون پیش اومده که ببینین یکهو رو یه هشتگی یه نفر خیلی میاد بالا؟ اگر بخوایم خودمون تنهایی انجام بدیم اینکار رو خیلی خیلی زمانبره، چون بسیار تلاش و زحمت و وقت می خواد. اما برای چنین کاری می شه از گروه های تعاملی بهره برد البته از نوع خوبش.

یه گروه تعاملی هست که با زنگوله پیج ما میان وارد پیجمون می شن و پست های مارو می بینن مثلاً: ۱۰ نفر تو یه گروه هستن بعد زنگوله پیج رو فعال کردن و به محض منتشر شدن پست از زنگوله مطلع می شن و میان پست مارو می بینن؛ اینکار آمار Profilevisit پیجمون رو به شدت می بره بالا و از این طریق تو هشتگ موردنظر می شه راحت اومد بالا به تعداد زیاد. و حال اگر هم که لایک و کامنت زیاد بخوره پستمون دیگه تضمینی می شه ۳ سوت چون این زنگوله برای اینستاگرام خیلی خیلی مهمه.

مزایا و معایب تبلیغات در اینستاگرام با پیج بسته و باز

در تبلیغات در پیج های مختلف اینستا می شه به ۲ شکل پیج باز و پیج بسته تبلیغات داد که هر کدوم ازین روشها مزایا و معایب خاص خودش رو داره که در ادامه با هم بررسی می کنیم. یه ادمین پیج اینستاگرام حرفه ای براحتی می تونه این موارد رو هندل کنه.

۱- مزایای تبلیغات با پیج بسته

خوبه که ما که تبلیغ دهنده هستیم پیجمون رو ببندیم البته این هم مزیت داره و هم معایب خاص خودش، با بستن پیجمون می شه فهمید اینکه تبلیغی که مثلا امروز به پیج X دادیم چند تا ورودی برای ما آورده.

۲- معایب تبلیغات با پیج بسته

اگه پیج بسته باشه میاد طرف میاد درخواست فالو می ده و ما مثلاً یکساعت بعد Accept می کنیم – بعد ممکنه اون طرف اصلاً یادش بره که همچنین درخواستی رو برای پیجی داده که این حتی ممکنه در دراز مدت باعث ریزش فالوور پیجمون هم بشه.

اگر می خواین پیجتون رو ببندین از حالت بیزنسی در بیارین.

اینستاگرام مارکتینگ

۳- مزایای تبلیغات با پیج باز

اگر هم پیجی باز باشه موقع تبلیغ کردن خوبیش اینه که اون کسی که می خواد بیاد پیجمونو فالو کنه با یه دید باز میاد محتواهای ما رو می بینه و اگر خوشش بیاد فالو می کنه.

خیلی از پیج هایی که تبلیغ می دن مثلا بخوان بگن ما آمارمون خوبه و از تبلیغات کلی فالور فرستادن برامون میان برای پیجی که ازوشن تبلیغ گرفتن فالوور فیک می زنن مثلاً ۵۰ تا ۱۰۰ تا به فاصله یکساعت یکساعت که شما متوجه نشین. در این صورت اگر پیج بسته باشه این کار رو نمی تونن کنن اما اگر پیج باز باشه مثلا تبلیغات کردین و در عرض یکی دو ساعت ۱۰۰۰ تا فالوور گرفتین اونوقت تشخیص اینکه چقدر این تعداد فالوور واقعی هستن و چقدر فیک کاری بسیار سختیه.

چطوری و چقدر در اینستاگرام فعالیت کنیم؟

روزی ۱ پست و ۳ تا استوری یه چیز نرمالیه برای وقت گذاشتن و کار کردن در اینستاگرام

برای تولید محتوا و ایجاد پست هم می شه در گوگل برای موضوع مدنظر سرچ کرد، سپس با یه چرخ در فروم ها و سایتها و وبلاگها می شه کلی ایده گرفت از سوالات و پرسش های مردم؛ ناگفته نمونه گروه های تلگرامی رو فراموش نکنین سوالاتشون یه پست جذاب برای پیج اینستاگرام شماست.

از رقبای ایرانی و خارجی حوزه فعالیت خودتون الگو بگیرین.

پایان هفته ها با یه استوری می تونین برای جمع آوری سوالات کاربران و پاسخ به اونها که در نهایت می تونه تبدیل بشه به پست های زیاد برای روزهای آتی شما.

استوری زیاد بزارین تا وارد ذهن مخاطب بشین، اینقدری که در حوزه فعالیت شما هرجا صحبتی شد سریع ذهنش به سمت شما بیاد.

گه گاهی پست های قدیمی که بازدید و لایک خوبی خوردن استوری کنین. استوری های مقایسه ای بزارین که کاربران به یه مورد رای بدن و به چالش کشیده بشن.

هشتگ های مرتبط با حوزه کاری خودتون رو پیدا کنین و برین جواب کامنت های دیگران رو بدین.

آموزش اینستاگرام در پیدا کردن هشتگ های پربازدید پیج

چرخه رشد و درآمد از اینستاگرام؛ ۲ فرمول موفقیت در جذب فالوور و فروش در اینستاگرام

با چرخه فعالیت در اینستاگرام آشنایی داری؟ می دونی اصلا چرخه رشد در اینستاگرام چیه؟ می دونی چطوری می شه به چرخه رشد درآمد از اینستا دست یافت؟

چرخه رشد و درآمد از اینستاگرام

چرخه رشد در اینستاگرام

راهکار خیلی سادست. طی ۳ مرحله می تونین یه چرخه رشد مستمر و مداوم برای پیج اینستاگرام و برنامه های کاریتون داشته باشین.

  1. افزایش درگیری با محتوا: منظور همان درگیر کردن مخاطب با محتواست. یه مثال کاربردی استفاده از عنوان بسیار جذاب که مخاطب رو درگیر خودش می کنه: دوست داری مثل صدف بیوتی پول در بیاری؟
  2. افزایش فالوور: یعنی بایدمخاطب مرتبط جذب کنین. و زمانی شما باید برای پیج تون افزایش فالوور بدین که مخاطب با محتواتون درگیر شده باشه.
  3. ارائه پیشنهاد ردنشدنی: ماهی ۲ تا ۳ پیشنهاد عالی ردنشدنی به کاربران تون بدین.

چرخه رشد درآمد از اینستاگرام

  1. رشد اینستاگرام
  2. رشد محصول

استوری های داستان وار درست کنین نهایت ۴ تا ۵ اسلاید و در آخر هم معرفی محصول با تخفیف + ایجاد تعامل مثل نظرسنجی، سوال و امثال اینها که باز هم برمی گیرده به درگیر کردن مخاطب با محتوا – از ابزارهای تعاملی استفاده کنین.

و در پایان یک تمرین عملی

چرخه رشد محصول در اینستاگرام

  • طراحی ارزش افزوده (اگر آموزش می دین هدیه هم بده، چیزی که ارزش افزوده بیاره)
  • خدمات پس از فروش
  • بهبود محصول
  • بهبود قیمت

در کدام جزء از این چرخه های اینستاگرام باید خود را بهبود دهید؟

  • رسیدن به ۱۰ برابر درآمد فعلی
  • پرداخت هزینه های لازم
  • از بین بردن موانع
  • استفاده از ابزارهای سرعت دهنده
  • برنامه ریزی و اولویت بندی

الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۱

معرفی الگوریتم جدید اینستاگرام بهمراه یکسری تریک و ترفندهای جذاب و خفن برای افزایش رشد پیج اینستاگرام

قوانین و الگوریتم جدید اینستاگرام در سال ۲۰۲۱

الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۱

این الگوریتم اینستاگرام رو می تونی برای استوری، افزایش فالوور و اکسپلور بکاربگیری.

الگوریتم اینستاگرام برای بردن پست ما به اکسپلور

زمانی که ما پستی منتشر می کنیم مثلاً اگر ۵۰۰۰ تا فالوور داریم ابتدا به ۳۰۰۰ نفر که بیشتر با ما تعامل دارن و بما وفادارن (همیشه لایک و کامنت و …. دریغ نمی کنن) نشون می ده، بعد که دید بازخورد داشت به ۲۰۰۰ نفر مابقی که با ما تعامل ندارن در اکسپلور به اونها نشون می ده و اگر اونها هم جذب شدن و تعامل برقرار کردن حال که حقانیت پست ما ثاب شد اینستاگرام پست ما رو می بره تو اکسپلوور و با پست هایی که هم موضوع با پست ما هستن نشون می ده و در صورت بازخورد مثبت مجدد در اکسپلور عمومی و اونوقت وایرال می شه.

تنظیمانی که ما در این بخش ایجاد می کنیم و افرادی که فالو می کنیم خوبه که در ارتباط با موضوع کاری و هدف پیج باشن که اینستا متوجه حوزه فعالیت ها و تعامل باشه.

اینستاگرام امروزه به یک منبع درآمدی بسیاری افراد تبدیل شده که ازین رو موجبات داغی بازار ادمین پیج اینستاگرام غیرحضوری را فراهم کرده.

داشتن فعالیت مستمر در اینستاگرام

  • کم کردن مصرف (گشت و گذار در اینستاگرام) و افزودن به تولید
  • تولید ذهن رو خلاق می کنه
الگوریتم جدید اینستاگرام

اقیانوس قرمز و اقیانوس آبی چیست؟

اقیانوس قرمز جای تجارتها و بیزنس هایی هست که می گن من بهترم، من هم هستم. مشتری اینجا انتخابش سخت می شه، چون میاد کلی فروشنده می بینه که همه مثل هم هستن و همه می گن من هم هستم (من هستم – من بهترم)

ولی دراقیانوس آبی می گن تو این حوزه فقط من (یه فضای خلوت کم رقیب)، در اقیانوس آبی افرادی هستن که یونیک کار می کنن.

مثلاً در بازار تاکسی تلفنی که همه در حال رقابت و جنگ هستن (اقیانوس قرمز)، یکی میاد میگه فقط من (فقط من) مثل اسنپ (اقیانوس آبی) که اومد همون کار آژانس رو جوری انجام داد که کسی انجام نمی داد.

در اینستاگرام اگه می خوایم آموزش سئو بدین جوری نباشه که بشیم مثل بقیه در کنار پیج های دیگه آموزش سئو در اینستاگرام، باید جوری عمل کرد که بیایم در کنار ۲ تا از پیج های اینستاگرام حوزه کاری خودمون که شاخصن.

فرمول موفقیت و رشد فردی

از کف شروع می شه که هر فرد با برطرف کردن هر نیاز از کف، میره سطح بعدی برای رفع نیاز

هرم نیازهای مازاد

هرم نیازهای مازاد انسان

مثال کاربردی از پیج اینستاگرام:

۲ تا پیج لباس داریم

اولی یه عکس از لباس های آویزان شده رو میزاره بطور خیلی معمولی و عرف – این می شه اقیانوس قرمز، عادی هست مثل همه پیج های دیگه معمولی فروش لباس می گه آره من هم هستم و می جنگه که بگه من بهترم.

دومی یه عکس از لباس رو رو بهمراه وسایلی که باهاش ست کرده میزاره مثلا: کلاه، ساعت، کفش و …. – این می شه اقیانوس آبی، با این خلاقیت در کنار ۲ نفر قرار می گیریم نه در کنار صدها فروشنده عادی دیگه، این همون لباس فروشی هست که حس خاص و زیبابودن رو می ده و نیاز مخاطب رو هم رفع می کنه و داره می گه از بقیه پیج های لباس من بهترم- با این کار ما حس خرید خوب رو به خریدار منتقل می کنیم.

[aparat id=”XVpCO”]

داستان موفقیت پیج اینستاگرام اینه:

  1. آگاهی (من می دانم): موتورهای جستجو / تبلیغات / مردم
  2. جذب (من دوست دارم): محتوای شما
  3. پرسش (من متقاعد می شم): محتوای شما
  4. اقدام (در حال خرید هستم): تعاملات و ارتباطات
  5. حمایت (من توصیه می کنم): تعاملات و ارتباطات

دستورالعمل کاری روزانه برای پیج های ۰ تا ۱۰۰۰ فالور

  • ۱۵ تا ۲۰ دقیقه تعامل با هشتگ های وایرال شده و اکسپلور (کامنت گذاشتن، لایک، سیو و…)
  • ۵ دقیقه پیوستن به لایوها
  • ۱۰ دقیقه محتواهای وایرال شده رو ببینین
  • ۱۵ دقیقه تعامل در دایرکت های اکانت های کوچک
  • ۱۵ دقیقه تعامل در کامنت های اکانت های بزرگ

دستورالعمل کاری روزانه برای پیج های ۱k تا ۱۰k فالور

  • ۱۵ دقیقه فن بساز در دایرکت (ارتباط گرفتن و تعامل با افرادی که قبلاً بهمون دایرکت دادن) ارسال پست و…… ایده برای رفیق شدن
  • ۵ دقیقه ساختن استوری
  • ۱۰ دقیقه با پست هایی که تگ می کنن تعامل کنیم.
  • ۱۵ دقیقه به کامنت جواب بدین
  • ۱۵ دقیقه تعامل در کامنت های اکانت های بزرگ

دستورالعمل کاری روزانه برای پیج های ۱۰k تا ۱۰۰k فالور

  • ۱۵ دقیقه همزمان چنلای دیگه تو پروموت کن (صفحات دیگمون رو تبلیغ کنیم)
  • ۲۵ دقیقه مدیریت قبیله (اعضای پیج) | کامنتا | تگ پستها | دایرکت
  • ۱۰ دقیقه مکانای خوب برای تبلیغ
  • ۱۵ دقیقه به کامنت جواب بدین

پیج های مکمل تون رو فالو کنین، پیج هایی که تکمیل کننده کار ما هستن نه رقبای مستقیم.

اقدامات تیم ما برای ادمینی پیج اینستاگرام شما

هزینه ادمین پیج اینستاگرام

برای سفارش ادمین پیج اینستاگرام با شماره ۸۸۹۹-۱۵۵-۰۹۳۸ تماس حاصل نمائید.

چه تبلیغاتی در اینستاگرام خوبه و جواب می ده؟

در انیجا چند نمونه متن تبلیغاتی برای چند حوزه آورده شده است.

خدمات خودرو: اگر می خوای بدونی تو معاینه فنی ماشین قببل خرید چی مهمه اینو ببین.

لباس کودک: اگر دنبال ست خاص می گردی، اگر می خوای بدونی صورت بچت چه تیپی میاد اینو ببین.

دکوراسیون داخلی: اگر دنبال ایده های خاص دکوری هستی، اگر می خوای ببینی چه تابلوئی به کجای خونت میاد اینو ببین.

بطور کلی در اینستاگرام تبلیغاتی خوبه که این ویژگی رو داشته باشه: درگیر کردن احساس

برای موفق شدن در تبلیغات مانیتور کردن رقبا بسیار مهمه، آموزش و آگاهی دادن و ایجاد هیجان و درگیر کردن احساس و دلیل اینکه چرا ما رو فالو کنن.

در اینستاگرام ۲ هفته می ریم جذب – ۱ هفته می ریم برای فروش

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *