تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

خب، تا اینجا چه چیزهایی یاد گرفتیم؟

اگر می خواهید به موفقیت برسید باید تلاش کنید. برنامه ای با جزئیات مفصل به شما کمک می کنه تا یک گام جلوتر بروید که در این رابطه ابزارهای زیادی برای کمک به شما وجود داره.

حالا آماده اید که وارد دنیای رسانه های اجتماعی بشید.

با سایت کلید موفقیت همراه باشید.

انواع و چگونگی تبلیغات در شبکه های اجتماعی پرطرفدار

سلام. حالا که برای رسانه اجتماعی خودتون برنامه ریزی هایی انجام دادید، به نظرتون کار دیگه ای هم هست که بتونید انجام بدید؟!

خب، جواب مثبته!

بسیاری از شبکه های اجتماعی تبلیغات پولی رو ارائه می دن که بهتون کمک می کنند به مخاطبان خاصی دسترسی داشته باشید و پیامتون رو به اونها برسونین – بهتره اونها رو بررسی کنین.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی را با مثال یک لباس فروشی پیش می بریم.

احتمالاً متوجه شدید که بهترین مشتریان شما رو طبقه خاصی از جامعه تشکیل می دهند. مثلاً: زنان بین ۲۰ تا ۳۵ سال.

بهتر نیست تمرکز تبلیغات خودتون رو بر روی این افراد قرار بدید؟ چون احتمالش زیاده که مشتری شما باشند.

خب، شبکه های احتماعی می تونن کارهایی بیشتر از این رو براتون انجام بدن؛ دلیلش هم اینه که رسانه های اجتماعی اطلاعات زیادی از کاربران خودشون دارند.

مثلاً صفحه فیسبوک و یا لینکدین رو در نظر بگیرید.

آیا در صفحه شبکه اجتماعی خودتون سن و جنسیت تون رو مشخص کردید؟

خب، خیلی ها این کار رو انجام می دن و به همین دلیل رسانه های اجتماعی قادرند تا دسترسی کسب و کارها به گروه های خاصی رو امکان پذیر کنند.

خب بنظر می رسه، نه؟ خب، بهترم می شه!

همه زنان ۲۰ تا ۳۵ ساله ممکنه به لباس های فروشگاه شما علاقه نشون ندن.

خیلی خوب می شه اگه بتونین فقط برای افرادی تبلیغات کنین که به محصولات شما علاقمند هستند. که این نشون می ده که ما مسیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی رو داریم درست می ریم.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی کمک می کنند تا بتونید مخاطبین خودتون رو منحصر کنید.

مثلاً می تونین زنان ۲۰ تا ۳۵ سال رو انتخاب کنید که به یک طراح مد خاص علاقمند هستند و یا پستهایی درباره مد و فشن رو منتشر کرده اند.

از این طریق می تونید تبلیغات خودتون رو به افرادی محدود کنید که به احتمال زیاد علاقه بیشتری به فروشگاه لباس شما دارند.

حتی می تونیم یک گام جلوتر بریم.

می تونین مثل خیلی از کانال های تبلیغاتی آنلاین، بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی خودتون رو به یک ناحیه جغرافیایی خاص محدود کنید.

یعنی می تونین تبلیغات مربوط به شبکه اجتماعی خودتون رو به زنان ۲۰ تا ۳۵ سالی که از فاصله یک کیلومتری شما هستند و به لباس های یک طراح خاص علاقمند هستند محدود کنید.

خوبه، نه؟

تکنیک های بازاریابی کسب و کار به کمک شبکه های اجتماعی

وبسایت های رسانه های اجتماعی گزینه های بسیار خوبی برای هدف قرار دادن تبلیغات و محتوا برای مخاطبین خاص رو در اختیار شما می زارن. این کمک می کنه تا سرمایه گذاری مطمئنی رو برای بازاریابی کسب و کارتون انجام بدید.

خب، حالا بهتره ببینیم تبلیغات در رسانه های اجتماعی چطور باعث سودرسانی به شما می شه!؟

حضور موثر در شبکه های اجتماعی یک فرآیند تدریجی هست.

می تونید با گذر زمان پستهای جذاب و منحصربفردی رو منتشر کنین تا بیشتر دیده بشین.

اما چطور می شه به این فرآیند سرعت بخشید؟

خب، این دلیل بسیار خوبی برای بکارگیری تبلیغات پولی در شبکه های اجتماعی هست.

چگونه از طریق شبکه های اجتماعی بازاریابی کنیم؟

بازاریابی شبکه اجتماعی

فرض کنید که صاحب یه صفحه توئیتر با چند صد دنبال کننده هستید.

چطور می شد اگر می تونستید به افرادی دسترسی داشته باشید که الزاماً شما را دنبال نمی کنند!؟

خب، می تونید از توئیت های تبلیغاتی استفاده کنید.

این کار به شما کمک می کنه تا دسترسی سریع تری به مشتری های خودتون داشته باشید.

مثلاً توئیت های تبلیغاتی شما ممکنه فقط به افرادی نشون داده بشه که قبلاً توئیتی با محتوای مد و فشن پست کرده باشن و یا اینکه طراح مد برجسته ای رو دنبال کرده باشن.

این کار کمک می کنه که تعداد فالورهای اینستاگرام شما ناگهان به بیشتر از ۲۰۰ عدد برسه و حتی افراد بیشتری شما را دنبال کنند.

خب، این هم از تبلیغات به وسیله وبسایتهای شبکه های اجتماعی

حالا بهتر می تونین به اهداف تون واقعیت ببخشید و بهتر از اون، می تونید حضور خودتون رو در این شبکه ها پررنگ تر کنید.

البته تا زمانی که مبلغی رو پرداخت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *