موش کور الگوریتم جدید گوگل

در مقاله ای دیگر از معرفی الگوریتم های جدید گوگل از سری مباحث آموزش سئو سایت به معرفی الگوریتم موش کور گوگل می خواهیم بپردازیم.

الگوریتم موش کور گوگل چیست؟

موش کور گوگل برای رتبه بندی جستجوی محلی گوگل است.

و او تصمیم گیرنده این است که یک کسب و کار چه زمانی در نتایج محلی گوگل ظاهر شود، چه زمانی از نتایج حذف و یا حتی فیلتر شود.

پس این الگوریتم جدید گوگل بسیار بسیار در نزد گوگل باارزش و قابل احترام و قابل استناد است.

الگوریتم موش کور یا همان possum می تواند بر حسب مکان و موقعیت جغرافیایی مشتریان و همچنین فروشگاه های اینترنتی، بهترین و نزدیکترین آنها را به کاربران نمایش دهد.

با آژانس دیجیتال مارکتینگ کلید موفقیت همراه باشید.

موش کور گوگل

نحوه عملکرد الگوریتم موش کور گوگل

این آپدیت جدید گوگل با آی پی های مختلفی که شناسایی می کند قادر خواهد بود تشخیص دهد که یک وب سایت توسط چه IPهایی مورد استفاده قرار می گیرد و در صورت جستجو آن را به کاربران نمایش دهد.

علائم الگوریتم موش کور گوگل 

ممکن است برای شما پیش آمده باشد یا دیده باشید که سایت با یک یا چند عبارات کلیدی که در سرچ جستجو گوگل بوده بیکباره حذف شده یا حتی نابود شده و اطلاعات آن از نتایج جستجو گوگل پاک شده باشد و سپس پس از مدتی کوتاه دوباره بر می گردند.

این اتفاق اصلاً بدین شکل که متصور شده اید نیست.

بلکه این بدان معنی است که اطلاعات سایت صرفاً فقط فیلتر شده اند که به این رفتار گوگل موش مردگی می گویند که مختص به الگوریتم موش کور گوگل است.

سئو محلی با موش کور

این اتفاق برای من سئوکار محمد مرادی بارها و بارها در سئو سایت وبسایتهایی که انجام داده ام و در حال انجام هستم اتفاق افتاده است.

چرا که این فرآیند بدان معنی است که شما بر اساس تکنیک های سئو و اجرای قوانین و فرامین سئو و لینک سازی، این الگوریتم رو مجاب کرده که به شما رتبه بندی مجدد دهد.

حال یا جایگاه شما را ارتقاء می بخشد و یا نزول می دهد که در اکثر مواقع باعث رشد جایگاه کلمه کلیدی در سرچ نتایج جستجو گوگل می شود.

این نوید را به شما می دهم که اتفاقاً این فرآیند بسیار جالب و اکثر اوقات مطلوب سایت است.

موش کور و سئو محلی گوگل 

این الگوریتم نزدیکی، حساسیت و تمرکز اصلی خود را بر روی سئو محلی و محل قرارگیری کسب و کارها قرار نهاده است.

نتایج را بشدت و دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد تا کاربران با جستجوی عبارات کلیدی نتایج مرتبط دریافت کنند.

مثلاً اگر یه فروشگاه فروش موبایل در شهر خود را سرچ می کنند این الگوریتم با حساسیت خود کسب و کاری که در همان شهر در حال فعالیت است را برای وی نمایش می دهد.

موش کور گوگل

قوانینی که با ورودی الگوریتم موش کور باید رعایت کنید.

تمامی اطلاعاتی منجمله نام، شماره تماس، آدرس و… که در سایت تون وارد می کنین باید کاملاً صحیح و واقعی باشد.

چون در غیر اینصورت گوگل و سایر موتورهای جستجو در ثبت اطلاعات سایت تون دچار خطا می شوند.

و در صورت درست وارد کردن اطلاعات شما شانس بیشتری برای ظاهر شدن در سرچ نتایج گوگل نسبت به رقیبان خود در سئو محلی خواهید داشت.

همچنین اگر اطلاعات فوق الذکر بالا را در شبکه های اجتماعی وارد می کنین باید بای اطلاعات سایت یکی و کاملاً هم صحیح و واقعی باشند.

در سئو محلی شما باید از روش های واقعی و کاملاً طبیعی استفاده کنین در واقع همان سئو کلاه سفید که می تونه سئو کلاه حاکستری هم چاشنی کار کنین جهت تسریع در امر سئو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام وقت بخیر چطور میتوانم کمکتون کنم؟!
ارسال