مزایای استفاده از تلویزیون شهری در کسب و کار شما

تلویزیون شهری

حتما در طی روز با بیلبوردهای مختلف تبلیغاتی مواجه شده اید. رسالت فضاهایی مثل بیلبوردها، نمایش، ارائه و تبلیغ محصولات و خدمات مختلف است.

بیلبوردها ابعاد و انواع مختلفی دارند. برای مثال یکی از انواع این فضاهای تبلیغاتی، بلیبورد بنری است که در سطح شهر و حتی در برخی از مناطق بین شهری نصب می شود. اما نکته اصلی این مطلب در مورد تلویزیون شهری است که از انواع بیلبوردهای تبلیغاتی به شمار می آید. این نمایشگرها از کنار هم قرار گرفتن کابینت هایی با ابعاد حدود ۱ متر مربع تسکیل می شود. کیفیت تصاویر تلویزیون های شهری به قدری بالاست که در فواصل مختلف وضوح تصویر کاملا مشخص است. نمایش تبلیغات ویدئویی، هدفی است که تلویزیون های شهری دنبال می کنند.

از این نمایشگر ها در محل های مختلفی که امکان دیده شدن تبلیغات بیشتر وجود دارد استفاده می شود. برای مثال در خیابان پر رفت و آمد، میدان ها، بوستان و پارک ها و حتی مراکز خرید و پاساژها از جمله مکان هایی هستند که این نمایشگرهای شهری نصب می شوند. در دنیایی که پر از پیشرفت و تکنولوژی است، تلویزیون شهری به یک ابزار قدرتمند تبلیغاتی بدل شده و در حال گسترش است. این نوع نمایشگرها در موفقیت و برند سازی کسب و کارهای مختلف، تاثیر به سزایی خواهند داشت.

برخی از وسایل و ابزار تبلیغاتی، از یک تکنولوژی غیر قابل ارتقاء و پیشرفت بهره می برند. همین امر ممکن است باعث افزایش هزینه تعویض تبلیغات و پیام ها در مناسب و رویدادهای مختلف شود. بنابر این موارد و دلایل، نسل جدید ابزار تبلیغاتی از برتری خاصی نسبت به نسل های قبلی خود برخوردارند. همان طور که می دانید، ابزارهایی مثل تابلوهای بنری، فلکسی، نئو و ال ای دی ثابت تقریبا یک بار مصرف هستند و نمی توان مجددا آن ها را طراحی کرد.

امروزه شاهد پیشرفت چشمگیر تبلیغاتی هستیم که توسط تلویزیون های شهری، در معرض دید عموم مردم قرار می گیرند. دلیل این امر، کاهش تاثیرات ابزارهای تبلیغاتی قدیمی و فاصله سطح تبلیغات شهری است. قابلیت های این نمایشگر ها باعث شده اند که افراد و مجموعه های زیای برای رزرو این ابزار تبلیغاتی مشتاق شوند. برخی از این قابلیت ها عبارتند از:

  • اجرای تمامی فرمت‌های صوتی و تصویری.
  • انعطاف پذیری و راه اندازی حتی به صورت منحنی و سه بعدی.
  • ضد‌ضربه و ضد‌آب، مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار و  شرایط‌ بد جوی.
  • طول‌عمر بسیار بالای قطعات و لوازم مصرفی.
  • قابلیت طراحی و راه‌اندازی تبلیغات نرم‌افزاری به‌صورت نامحدود.
  • خروجی صدای استریو و اضافه‌شدن سیستم‌های صوتی قدرتمند.
  • زاویه دید و وضوح بسیار بالا از فاصله نزدیک و دور با پرتاب‌نور بسیار‌بالا.
  • دامنه کنترلی و ارتباطی گسترده بین اپراتور و نمایشگر شهری..
  • استفاده آسان در شبکه‌های درون سازمانی.
  • اتصال همراه با امنیت بسیار بالا، از راه‌دور بر بستر شبکه‌های وایرلس و رادیویی.
  • قابلیت کنترل بین‌شهری و بین‌استانی در هر‌نقطه با سیستم‌های کلود.
  • ارتباط آفلاین و آنلاین

همان طور که در مطالب بالاتر ذکر شد، نمایشکر های شهری را در محل ها و تقاطع های پر رفت و آمد و حتی میادین نصب می کنند. به طور خاصی حجم تراکم عبور و مرور در این محل ها زیاد است، ممکن است یک تبایغ به تعداد دفعات زیادی توسط عابران مختلف مشاهده شود. این امر باعث افزایش ماندگاری بالا در ذهن بینندگان مختلف می گردد.

اگر شما نیز مدیر و صاحب یک کسب و کار هستید، استفاده از نمایشگرهای شهری می تواند بر برندینگ شما بسیار مؤثر باشد. رادیو، تلویزیون، مجلات و نشریات، بیلبوردهای تبلیغاتی، وب سایت و شبکه‌ های اجتماعی از جمله ابزار و محل هایی برای ارائه و نمایش تبلیغات شماست. در صورتی که از یک تلویزیون شهری برای تبلیغات استفاده شود این امکان وجود دارد که چندین تبلیغ متنوع نمایش داده شود.

علاوه بر این هزینه تبلیغات برای مشاغل مختلف تا حد زیادی کاهش می یابد. اگر شما از این نوع تبلیغات استفاده کنید، به سادگی می توانید در کلیپ های تبلیغاتی خود تغییراتی که لازم است را ایجاد کنید. این در حالی است که در بیلبوردهای تبلیغاتی ثابت این امکان وجود ندارد.

چیزی که باعث تقسیم بندی انواع تلویزیون می شود، جنس پیکسل است. جنس پیکسل تلویزیون های شهری آن ها را به دو مدل فول کالر ۱RGB و فول کالر SMD تبدیل می کند. امروزه که سطح تکنولوژی پیشرفت چشمگیری داشته و قوانین سخت گیرانه ای که در اکثر کشور ها در خصوص مصرف انرژی وضع شده، به زودی شاهد آن خواهیم بود که مدل SMD، جایگزین انواع تلویزیون شهری مدل فول کالر ۱RGB خواهد شد.

در مدل فول کالر ۱RGB شاهد آن هستیم که هر پیکسل از ۳ ال ای دی با رنگ های قرمز، آبی و سبز تشکیل شده است. نکته قابل توجه در خصوص مدل فول کلر SMD آن است که، هر پیکسل یک LED دارد که ترکیب قرمز، سبز و آبی است. در واقع سه نوع ال ای دی را در یک ال ای دی جای می دهد. نام دیگر اس ام دی ها، Module 1 in 3 می باشد.

زمانی که قرار باشد، تلویزیون شهری را در سالن تالار، آمفی تئاتر و سالن جلسات نصب شود از سه روش کلی استفاده می کنند.

در روش اول، نمایشگر شهری را به صورت ثابت در محل مورد نظر شما نصب می کنند که اصطلاحا روش مگنتی نامیده می شود.

در روش دوم، تلویزیون شهری در یک قاب فلزی فیکس می شود و برای جا به جایی آن از یک پایه چرخ دار استفاده می کنند.

سومین روش همان روش رنتال وارداتی است. این نوع تلویزیون شهری یک هاردیسک چرخدار خواهد داشت که امر جمع آوری و نصب را بسیار راحت می سازد. کابینت این نوع سیتی تی وی از جنس دایکاست است. در آرونو اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار داده ایم. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *