از مشکلات شبکه های اجتماعی دوری کنید!

قانون رسانه های اجتماعی

قوانین حاکم بر کسب و کار در شبکه های اجتماعی را جدی بگیرید تا از مشکلات در شبکه های اجتماعی دور باشید. 😉 

سلام 

بنظر می رسه تا اینجا موارد بسیاری رو در مورد شبکه های اجتماعی آموختین.

و من محمد مرادی امیدوارم تابدنیجا از مقالات آموزشی که در خصوص شبکه های اجتماعی برای شما کاربران کلید موفقیت آماده کرده ام رضایتمندی کافی داشته باشید.

در این مقاله آموزشی می خواهیم بخشی از مشکلاتی که ممکنه به تلاش ها و کسب و کار شما آسیب بزنه رو پوشش بدیم.

  • مواردی مثل پیام های فروش تکراری و خسته کننده
  • اشتراک گذاری مطالب به فاصله هر ۳ ماه یکبار و یا بالعکس
  • مشغول کرن خود به اشتراک گذاری تعداد زیادی پست

مایلید بدونید چه موارد قابل قبول نیستند؟

خب، اولین قانون شبکه های اجتماعی اصلاً منحصر به خود شما نیست.

افراد برای

  • به اشتراک گذاری اخبار
  • فیلم های راهنمای استفاده
  • و کلیپ های خنده دار

به اینترنت متصل می شن.

افراد قرار نیست به دنبال خرید و فروش باشن.

رونق کسب و کار

برندهایی که حرفی برای گفتن نداشته باشن بسرعت فراموش می شن.

اگر صاحب کسب و کاری هستید به یاد داشته باشید که هر کسی که در رسانه های اجتماعی شما را دنبال می کنه حتماً به کار شما علاقمنده.

پس نیازی به فروش تهاجمی نیست!

سعی کنین تجربه خوبی رو برای مشتریان خودتون به ارمغان بیارین و توجه اونها رو به خودتون جلب کنین.

پس اگر صاحب یک لباس فروشی هستین در مورد اجناس خرید فروشگاه تون اطلاع رسانی کنین. بگید که چطور به امور رسیدگی می کنین. لازم نیست برای فروش بیشتر اجناس صفحه مربوط به محصولات رو مجدداً بسازید.

علاوه بر این، افراد علاقه ای به تعامل یکطرفه ندارند و خواهان یک تعامل دوسویه هستند. آنها می خواهند بدونن که به صحبتهای اونها هم گوش می دین.

شخصی رو برای پاسخگویی به تلفن ها انتخاب کنین تا اگر افراد سوالی پرسیدند به اونها پاسخ بدید.

درک کنید و باملاحظه باشید.

و اما مهم تر از همه اینکه ثابت قدم باشید.

شکایات رو پیگیری کنین و اطلاعاتی که افراد می خواهند رو در اختیارشون قرار بدین.

بازخوردهای منفی لزوماً فاجعه آفرین نیستند؛ بلکه فرصتی رو فراهم می کنن تا به مشتریان و دیگر افراد نشون بدید که واقعاً قصد دارید به اونها کمک می کنین.

مشکل بعدی اینه که زیاد خودتون رو گرفتار شبکه های اجتماعی می کنید.

  • فرصت های بسیاری برای صحبت با مشتریان وجود داره.
  • اما این انجام مکالمات نیازمند صرف زمان زیادی هست.
  • اگر دقت نکنید این وبسایتها تمام وقتِ شما رو به خودشون اختصاص می دن.
قانون شبکه های اجتماعی

بنابراین تمرکز خودتون رو بر روی مهمترین وبسایتها قرار بدین و هر زمان احساس کردید زمان مناسبی هست تعداد این وبسایتها رو افزایش بدین.

تابحال شده که صفحه برند و یا محصول موردنظر علاقه خودتون رو فقط برای اینکه ببینید چقدر از زمان بروزرسانی اون گذشته وارسی کنید.

این هم یک مشل بزرگ است!

اگر هیچ فعالیتی نداشته باشید افراد ممکنه با خودشون فکر کنند که کسب و کار خودتون رو رها کردید.

کسب و کارهای نوظهور، نوآورانه و هیجان انگیز حرف های زیادی برای گفتن دارن. اما کسب و کارهای ضعیف به این شکل نیستند.

ترجیح می دید چطور باشید؟

در نهایت باید گفت که سنجش موفقیت برای بررسی تلاش ها، از اهمیت زیادی برخوردار است.

استفاده از رسانه های اجتماعی و ابزارهای تحلیلی به شما کمک می کنند تا ببینید تلاش های شما چه منافعی رو برای شما بهمراه داشته؟

و اینکه چه مواردی از ارزش بیشتری برخوردار هستند؟

گریز از فجایعی که ممکنه در شبکه های اجتماعی به وجود بیان، امری آسان هست، کافیه با خودتون صادق باشین – به نظرات پاسخ بدین.

بر روی وبسایتهای معقول تمرکز کنید. ثابت قدم باشید و نتایج رو بسنجید. انجام این امور باعث می شه تا نتایج خوبی رو دریافت کنین.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *