۵ افسانه شکست خورده در سئو

۵ افسانه شکست خورده در سئو

رازهای دروغین سئو

سئو یا همان بهینه سازی موتور جستجو یک تکنیک جدید نیست، از سال ها قبل بوده، اما هنوز شایعات متغییر و  زیادی راجع به سئو وجود دارد.

این چیز خوبی نیست که بیشتر افراد از افت و بی ارزش شدن بازاریابی کسب و کارهای آنلاین به خاطر این اسطوره ها آگاهی ندارند و سئو رو با دید منفی و نادرست می نگرن.

حقیت امر این است که سئو هنوز و همچنان هست و ادامه خواهد داشت، تا که یکی از با اهمیت ترین و مهم ترین روش هایی باشد که شانس و امکان رویت شدن سایت را بالا می برد و ارتقا می دهد.

در ادامه ۵ افسانه سئو و واقعیت هایی را در مورد سئو می خوانیم:

۱-فیلم ها و تصاویر هیچ ارتباطی با سئو ندارند.

این چیزی جز اسطوره  و شایعه نیست، زیرا در واقع عکس ها و فیلم ها نقش مهمی را در سئو سایت بازی می کنند.

حجم زیادی از عکس ها در وب سایت قرار دارد که نیاز هست به درستی بهینه شوند در غیر صورت کاربران به سایت شما هدایت نخواهند شد. برای مثال: زمانی که شما عکسی مربوط به یک محصول یا مضمون و محتوا رو نام گذاری می کنید همراه با نامی که در تگ alt تصویر قرار می دهید به سئو کمک خواهد کرد.

فیلم ها و تصاویر هیچ ارتباطی با سئو ندارند

همچنین اطمینان حاصل کنید که اندازه درست رو در درج عکس  به کار برده اید. از تگ عنوان caption در گذاشتن عکس استفاده کنید و دقت کنید عکس هایتان مرتبط باشد و کپی نشده باشند.

ویدیو ها تاثیر بسزا و چشمگیری در سئو دارند آنها به انتقال پیام در راحت ترین شکل و مقرون به صرفه ترین و ارزانترین راه کمک می کنند. ویدیو ها کمک می کنند تا مخاطبان مربوطه را هدف قرار دهیم و تعامل را افزایش می دهد که اساسا بخشی از آنچه سئو انجام می دهد است. از این رو ویدیو های خلاق، آموزنده و جذاب به شانس دیده شدن بیشتر سایت کمک شایانی می کند.

۲- سئو یک بار انجام دادنی است.

برخی فکر می کنند کل چیزی  که نیاز است، پیاده سازی تکنیک های سئو در ابتدا می باشد که سایت شان را در رتبه بندی قرار می دهد و در رتبه بالا قرار می دهد. در حالی که ممکنه سایت شما جایگاه خوبی داشته باشه، اما به طور موقت خواهد بود. سئو تکنیکی ایست که نیاز به پیاده سازی، اجرا، تغییر و به روز رسانی مستمر دارد.

سئو یک بار انجام دادنی است

این به این دلیل است که بیش از یک میلیارد وب سایت از قبل در اینترنت وجود دارد که در حال رقابت با یکدیگر هستند. چرا که الگوریتم های جدیدتر معرفی می شوند و تکنیک های سئو باید متناسب با آن الگوریتم های جستگوگر جدید تغییر کند.

۳- فریب دادن گوگل آسان است.

با درآمد ۱۰۹٫۶۵ میلیارد دلاری سالانه گوگل، چگونه می توانید فکر کنید که فریب دادن آنها آسان خواهد بود؟ این غیرممکن است.

فریب دادن گوگل آسان است

آنها برخی از خلاق ترین ها را دارند که  برای آنها کار می کنند و در مسیرهای متفاوت حرکت می کنند، جنبه های گوناگون را درگیر می کنند تا منجر به ایده ها و راه حل های جدید شود؛ و هیچ یک از تاکتیک های سئو کلاه سیاه، نمی تواند سایت شما را در رده بالا در رتبه بندی قرار دهد. تنها راه حل، یادگیری و پیاده سازی سئو خوب  و پیروی از قوانینی است که گوگل اجرا کرده است. شما همچنین می توانید یک موسسه سئو کار خوب را برای انجام این کار به کار بگیرید.

۴- به کار بردن تنها کلمات کلیدی هنوز موثر و کارگر است.

به کار بردن تنها کلمات کلیدی هنوز موثر و کارگر است

اگر فکر می کنید که تنها قرار دادن کلمات کلیدی در عنوان سایت به شما در بهبود رتبه بندی شما کمک می کند، اشتباه می کنید. الگوریتم جدید گوگل دیگر به شیوه قبل کار نمی کند. امروز، کلمات کلیدی باید به طور طبیعی در محتوا قرار بگیرند تا صرفاً بخش تبلیغاتی توسط الگوریتم های موتور جستجو در نظر گرفته نشوند. تراکم کلمات کلیدی در هر مقاله باید حداقل باشد، یعنی ۱٪ تا ۲٪.

۵- اسپم کردن با بک لینک های ضعیف شیوه خوبیست.

اسپم کردن با بک لینک های ضعیف شیوه خوبیست

تعداد زیاد بک لینک را مد نظر قرار ندهید و بر آن تمرکز نکنید. مسئله مهم در اینجا کیفیت می باشد. بک لینک از یک وب سایت خوب بهتر از ده ها لینک دهنده از سایت های ضعیف است.

نتیجه:

اگر می خواهید وب سایت خود را در رتبه بندی بالا قرار دهید، باید اطمینان حاصل کنید و مراقب باشید که در دام این افسانه ها نیفتید.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...

 

دیدگاه‌تان را بنویسید: