پیج لایوت (طرح بندی) الگوریتم جدید گوگل

پیج لایوت (طرح بندی) الگوریتم جدید گوگل

الگوریتم جدید گوگل با نام طرح بندی یا همان پیج لایوت (Page Layout)

هدف الگوریتم طرح بندی(الگوریتم PAGE LAYOUT گوگل چیست؟)

الگوریتم طرح بندی بندی گوگل ایجاد شده تا سایت هایی که تبلیغات آزار دهنده در سایت خود دارند را جریمه کند.

تبلیغات آزار دهنده ای همچون: پاپ آب، تبلیغات بین پست ها، تبلیغات فلشی که در کناره های سایت قرار دارد.

اینگونه تبلیغات امروزه دیگه نه تنها حرفه ای نیست و یکی از عواملی است که باعث پنالتی شدن سایت توسط گوگل  می شود، عواملی مانند کاهش سرعت و انعطاف پذیری سایت، کاهش محبوبیت نزد گوگل، آزار مخاطب  و کاهش بازدید کننده را بهمراه دارد.

هدف گوگل از الگوریتم طرح بندی

گوگل با زبون بی زبونی به مدیران سایت ها و وب مسترها هشدار داده که از تبلیغات بسیار زیاد در سایت جلوگیری کنند.

گوگل می خواهد تا مدیران سایت ها به محتوای سایت خود نسبت به تبلیغات، بیشتر اهمیت دهند. بنابراین باید کاری کنید که کاربران جذب محتوای شما بشن تا بجای اینکه تمام سایت را بگردند تا محتوای مورد نظر خود را از سایت تون پیدا کنن، به دلیل اینکه سایت مورد نظر دارای تبلیغات بسیار زیادی است. 

تبلغات در پیج لایوت (طرح بندی) الگوریتم جدید گوگل ممنون

طرح بندی مثل الگوریتم پاندا و الگوریتم پنگوئن گوگل، آنقدر وسیع نیست.

این الگوریتم گوگل در سایت هایی که تبلیغات بسیار زیادی ندارند، هیچگونه تاثیری نخواهد گذاشت، چون بالاخره تبلیغات یک اصل در حوزه تجارت الکترونیک می باشد، گوگل اصلا چنین چیزی را نمی خواهد، هدف گوگل این است که زمانی که کاربر وارد سایت شما می شود بدون هیچگونه تکان دادن اسکرول (scrolling) محتوای سایت را مشاهده کند.

گوگل اعلام کرده از  هر ۱۰۰ سایت، تنها ۱ سایت مورد جریمه الگوریتم طرح بندی قرار می گیرد.

پس به طراحی سایت بی اعتنایی نکنید.

جایگاه های تبلیغات مخصوص و آزاردهنده و محدود داشته باشید.

اسلایدر ها مورد هدف این الگوریتم نیست

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...

 

دیدگاه‌تان را بنویسید: