تجربیات فروش

استفاده از تجربیات فروش دیگران همیشه یکی از میان برهای راحت و مطمئنی بوده که هر شخص می تونه برای افزایش فروش و رشد کسب و کار خودش از اونها استفاده کنه.

از همین رو صفحه جدیدی در وبسایت کسب و کار اینترنتی کلید موفقیت با عنوان تجربیات فروش بنا نهادیم تا هر فردی آزادانه بتونه هر تجربه موفقی از فروش خودش در وبسایت های واسط (ایرانی و خارجی) داشته را با شما به اشتراک بگذاریم.

این تجربیات به بازاریابی و فروش شما کمک شایانی می کنه بخصوص برای اون دسته از افرادی که فروشگاه اینترنتی دارن و محصول محور هستن.

اولین تجربه فروش رو آقا پرهام فرستاد که تجربه رشد فروش خودش با ترب رو اذعان داشته

در حال حاضر تقریبا ۳۰ درصد سفارشات یکی از سایت ها از ترب است. قبلا خیلی کم بود یه سری کار انجام شد تا افزایش پیدا کرد.

۱. همیشه کیف پولتون توی ترب شارژ باشه، حواستون باشه صفر نشه، وقتی صفر میشه اگر زمان زیادی بگذره کلی دردسر دارید تا روال عادی بشه

۲‌. چک کنید تمام محصولات در ترب فعال باشن

۳. هر روز حتما ۱۰ ادغام داشته باشید، این قسمت به نظرک باگ و ایراد ترب است ولی فعلا مجبوریم این کارو بکنیم، مثلا از یک مدل گوشی در ترب ۱۰ محصول هست.
هر روز تعدادی محصول رو چک کنید و اگر نیاز به ادغام دارن انجام بدید.

۴. عکس دوم و سوم محصولتون رو در تصویر شاخص بذارید یا در گالری تا در ترب همه عکسا دیده بشه

۵. از کلیک ویژه استفاده کنید ( من خودم یک ماه استفاده کردم هزینش بالا هست، تقریبا میشه گفت ۳۰ درصد بودجتون بابت ۱۰ درصد کلیک ها میره که مقرون به صرفه نیست)

۶. از بنر ویژه استفاده کنید ( هنوز خودم نتونستم از این بخش استفاده کنم، ترب جان یه کوچولو این به نیاز به بهینه سازی داره من دو بار تلاش کردم ولی نشد بنر بذارم)

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *